Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak - Bana Her Şey Yakışır 28 Mart 2011 Pazartesi

|
“Bana Her Şey Yakışır”da hafta boyunca, beş yeni ve iddialı kadın yarışmacı, yine haftanın en şık kadını seçilebilmek ve 10 bin TL’lik büyük ödülün de sahibi olabilmek için yarışacak. Programın bu haftaki yarışmacıları ise; Gülçin Atak, Çiğdem Bayraktar, Serpil Gülgün, İlknur Kılıçarslan ve Gonca Alpagun. 28 Mart - 1 Nisan haftasının konsepti “Film Galası“

Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmada bu haftanın konsepti ”Bir film galasına katılmak“. Süre 4 saat ve bütçe de 750 TL.
Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak - Bana Her Şey Yakışır 28 Mart 2011 Pazartesi
Bana Her Şey Yakışır Çiğdem Bayraktar Bana Her Şey Yakışır 29 Mart 2011 Salı
Bana Her Şey Yakışır Serpil Gülgün Bana Her Şey Yakışır 30 Mart 2011 Çarşamba
Bana Her Şey Yakışır İlknur Kılıçarslan Bana Her Şey Yakışır 31 Mart 2011 Perşembe
Bana Her Şey Yakışır Gonca Alpagun Bana Her Şey Yakışır 1 Nisan 2011 Cuma

Bana Her Şey Yakışır 28 Mart, Bana Her Şey Yakışır 28.03.2011, Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak elbisesi, Bana Her Şey Yakışır 28 Mart oylama sonucu, Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak kiyafetleri, Gülçin Atak Kaç puan aldı, Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak Resimleri, Gülçin Akat Kimdir, Bana Her Şey Yakışır Gülçin Atak Facebook Tiwitter
09.09_2013 Image Banner 336 x 280

0 yorum: