Bir Çocuk Sevdim 12. Bölüm Fragmanı İzle 2 Aralık 2011

Etiketler: |
Bir Çocuk Sevdim 12. Bölüm Fragmanı İzle 2 Aralık 2011
Mine’nin doğumu yaklaşmıştır. Timur’la aralarındaki gerginlik azalsa da Merve, durumu kabullenmiş değildir. Mine’yi o evden göndermek ve babasının ilgisini çekmek için elinden geleni yapmaktadır.

Düşünmeden yaptığı bir çılgınlık kendini de, Mine’yle bebeğini de tehlikeye atar. Erdal, Funda’yı istemeye gitmedikleri için ailesine kızgındır. Sonunda patlar ve kızı istemeye giderler.
Bir Çocuk Sevdim 2 Aralık bölümü izle, Bir Çocuk Sevdim 2 Aralık fragmanı izle, Bir Çocuk Sevdim 2 Aralık özeti, Bir Çocuk Sevdim 12. bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 12. bölüm fragmanı izle, Bir Çocuk Sevdim 12. bölüm özeti, Bir Çocuk Sevdim son bölüm İzle
09.09_2013 Image Banner 336 x 280

0 yorum: